Uvodnik
Matic Majcen
Vzporedni svet
Pogovor
Tomo Podstenšek:
»Kot bi rekel Freud, tudi cigara je včasih samo cigara in nič drugega.«
Tema
Gledališče, uprizoritvene prakse in teorija – danes
Tomaž Toporišič
Kako ujeti neujemljive forme umetnosti uprizarjanja?
Barbara Orel
Performans in scenske umetnosti: razvoj pojmov v slovenski terminologiji
Maja Murnik
Uprizoritvene umetnosti v dispozitivu tehnologij: telo in novomedijski performans
Blaž Lukan
Novi performans: poskus opisa
Andreja Kopač
Performans kot »obrnjena forma«
Primož Jesenko
Ujeti pravi hip za poimenovanje: Kaj se je zgodilo z besedo »eksperiment« in s pojmom »eksperimentalno«?
Bogomila Kravos
V iskanju ovrednotenja in prevrednotenja specifike
Krištof Jacek Kozak
Tragedija kot pozicijski vektor novega sveta
Kulturna diagnoza
FILMI
Nenad Jelesijević
Kapitalizem v filmu, film v kapitalizmu: odpiranje možnosti odprave hierarhij
Ana Šturm
Film-življenje
Bojana Bregar
Rojstvo in ne-smrt romantične ljubezni
KNJIGE
Matic Majcen
Iluzije identitete
Marko Golja
Manjkava bravura
Robi Šabec
Alternativni koncepti
GLEDALIŠČE/PREDZADNJA REPLIKA
Blaž Lukan
Dve svobodi