Uvodnik
Primož Jesenko
O nenapisani knjigi proizvajanja občinstva
Pogovor
Ludvik Pandur:
“Ne smem biti krivičen; bil sem dobro sprejet, tudi moja slikarska govorica, a sem vedno bolj ugotavljal, da sem nekakšen volk samotar.”
Gledališče oseb z ovirami
UVOD V TEMO
Amelia Kraigher
Gledališče oseb z ovirami
Zala Dobovšek
Od politične nekorektnosti do glorifikacije
Ana Obreza
Videti in slišati – biti viden in biti slišan
Sandra Jenko
Dostopnost uprizoritvene umetnosti senzorno oviranim obiskovalcem
Zala Dobovšek
Spominjati se pozabe
Nika Arhar
Nelagodje, navdušenje in politična korektnost
Prepovedani položaj
Center alternativne in avtonomne produkcije – CAAP
Jezikovni kot
Emica Antončič
Poslušanje Andreja Stareta
Kulturna diagnoza
KNJIGI
Mojca Pišek
In roman leta tudi
Kaja Kraner
Disciplinirana umetnost in umetnost kot sredstvo discipliniranja
RAZSTAVA
Nataša Kovšca
Zadetek v črno
SCENSKA UMETNOST
Nataša Berce
Čutno zaznavanje sopostavljenih odrskih elementov
Blaž Gselman
Izvirnen domač dramski tekst in njegovo uprizarjanje
Blaž Gselman
Vrnitev k tekstu in igri
Blaž Gselman
Ugledati Drugega
Blaž Gselman
Humor, ki nam pomaga preživeti v hudih časih
Blaž Gselman
Razpiranje gledališke strukture
Blaž Lukan
Pr(a)va beseda