Uvodnik
Boris Vezjak
Kako deluje strah pred Drugim
Pogovor
Vigur Gurdu:
“Ne gre za to, da bi na odru kazal, kako blazno pameten sem. Življenje mi vsak dan govori in kaže, da nisem.”
Razprava
Ana Kocjančič
Scenografije v slovenskem avantgardnem gledališču med obema vojnama
Prepovedani položaj
Iniciativa mestni zbori (IMZ)
Jezikovni kot
Emica Antončič
O odnosih med jeziki pri izgovarjavi in pisavi imen
Branje
Vinko Möderndorfer
Lazar
Marko Pogačar
Bog ne bo pomagal
Regina Kralj
Želatina
Rok Vilčnik
Sveti gozd
Brane Mozetič
Sanje v Havani
Kulturna diagnoza
RAZSTAVA
Nataša Kovšca
Estetizacija politike
KNJIGI
Veronika Šoster
Polzenje zlatega prahu skozi prste
Tonja Jelen
Ali sanjajo tisti, ki preveč spijo?
SCENSKA UMETNOST
Nataša Berce
Samosvoje razumevanje mita
Nataša Berce
Odsotnost natančnih pomenov
Samo Oleami
Če nočeš utonit’, plavaj