Uvodnik
Matic Majcen
Dobri nameni in cesta v pekel
Pogovor
Matthias Lilienthal:
“Politika in Evropa sta postali nova hollywoodska industrija iluzij in namišljenih reprezentacij. Čas je za novo vprašanje: Kako se gledališče in umetnost opredeljujeta do tega?”
Razprava
Primož Mlačnik
Kafka v Šanghaju
Jezikovni kot
Emica Antončič
Kamišibaj – mlada umetnost in nove besede v slovenščini
Branje
Zoran Pevec
Pesmi
Zdenka Gajser
Pripovedujem ti
Leena Parkkinen
Za teboj, Maks
Vinko Möderndorfer
Postelje
Tonja Jelen
Vzhajanje
Kulturna diagnoza
KNJIGE
Suzana Tratnik
Slediti Milanu Šelju
Veronika Šoster
To sem naredil z besedami
Matic Majcen
Soočenje z “mojstri kaosa”
Kaja Kraner
Umetnostna podoba kot kontrapunkt množično-medijske
Rok Plavčak
Heideggerjevo “mislenje”
Andrej Adam
Interpasivnost?
Matic Majcen
Navdih izvorne travme
FILM
Žiga Brdnik
Kdo je Tyler Durden?
RAZSTAVA
Kaja Kraner
Lokalna genealogija kritike kulturnega imperializma
FOTOGRAFIJA
Dejan Sluga
Status slovenske fotografije v domačem in mednarodnem kontekstu 180 let po njenem odkritju
SCENSKA UMETNOST
Blaž Gselman
Fassbinder na odru: produkcija pogledov (in afektov)
Zala Dobovšek
Pomembna afirmacija robnih scenskih praks
Maša Radi Buh
Klin se s klinom zbija, ali pogled na uprizoritvene kode od znotraj
Blaž Lukan
O naporu