Uvodnik
Matic Majcen
Pogovor
Mateja Koležnik:
»Slovenski gledališki ustvarjalci, ki stopimo na tuj parket, takoj igramo v visoki ligi zato, ker je bil parket, na katerem smo igrali doma, tako kvaliteten.«
Uvod v temo
Barbara Orel
Medkulturnost v slovenskem gledališču II
Ana Lorger
Osvoboditev Skopja kot primer nadnacionalne gledališke prakse
Evelin Bizjak
Podobe migrantov v dokumentarnem gledališču Žige Divjaka
Anja Möderndorfer
Buto v plesnih predstavah Tanje Zgonc
Kaja Vidanovski
O butu kot produktivnem medkulturnem nesporazumu
Anamaria Bagarić
Izkušnja drugosti in drugačnosti plesalke v Egiptu
Kulturna diagnoza
KNJIGE
Nika Arhar
Zgodbe prostorov in prostori zgodb
Robert Kuret
Literatura izčrpanosti
Petra Samec Stefančič
Kaj pa si mislila, da sva midve iz istega materiala?
Veronika Šoster
Ko materinščina obmolkne
Nino Flisar
»Ni sedanjosti, samo prihodnost prasketa, ko preskakuje v minulo ...«
Matija Šen
Širše od filozofije
Matic Majcen
Počasnost kot ogledalo zgodovine
FILMI
Jernej Trebežnik
Dolgi zbogom: zvok in slika
Marko Stojiljković
Jacques Audiard prvič kot riba na suhem
Erik Toth
Razkroj telesa, uma ali podobe?
GLASBA
Igor Bašin
Na predvečer pandemije
Borja Močnik
Ko zapiha bas